viernes, 25 de junio de 2010

Exposició de Territori



Aquest power point pertany a l'exposició final del treball de territori que vaig fer conjuntament amb el Marc Company.
En el nostre treball vam voler parlar de l'ètnia Gitana, una ètnia amb la que convivim en el nostre territori però de la qual no coneixem gaire la seva cultura i les seves costums.
Desprès de realitzar aquest treball, tant el meu company com jo vam poder comprendre una mica millor la manera de fer d'aquest col·lectiu i així ho vam intentar explicar a la resta de companys de la classe.
En general l'experiència de recerca i organització em va semblar molt positiva.

Mencionar tambè que com a espectador de les altres exposicions, vaig quedar bastant sorprès tant del treball que es veia rere les exposicions com de les temàtiques proposades per la resta de parelles.

No hay comentarios:

Publicar un comentario